tisdag 20 augusti 2019

6 veckor idag :)

Idag är det älsklingarnas sex veckors-dag.
Jisses, tiden bara springer förbi. Dagarna går så snabbt.
Bebisarna har börjat äta mush, det är en slags malet kött som dom äter rått.
Det är inga tillsatta smaker och bra för deras tänder.
Det ser ut som större köttbullar liksom. Man förvarar dom i frysen och tinar dom i rumstemperatur.
Jag är så imponerad över hur duktiga alla är på att gå på lådan redan. Alltså det är helt otroligt, vi hittar aldrig bajs eller kiss utanför lådan. Jag hade ställt in mig på att det skulle bli mycket städande och torkande efter små "missöden" Men icket.

Idag har vi bokat tid för första vaccineringen och kollen på de små. Vi fick tid på deras åtta veckors dag. Herre min, det är ju alldeles snart.

Vi sover ju i rummet intill deras "bebis rum" i gillestugan och dom har börjat komma och hälsa på oss allt oftare. Dom kan klättra upp i sängen själva. Och idag låg dom till och med och tog en tupplur med oss i sängen. Så himla mysiga.

Zed bubben (söker sin/sina människor)
Milla våran djurtjej är i himmelriket med dom små



Mys


 
Ziggz (som har en familj som väntar på honom)



Zion med det bildsköna ansiktet.

Zion till vänster & Zed till höger (bägge söker människan som är rätt)
Akali (flickan)



Akali (flickan)

Zion

Så ser våra dagar ut. Jag delar med mig av några bilder som är dagsfärska 😍
Dom är så söta så jag nästan ibland önskar lite i smyg att ingen ska vilja ha dom. 
För mig är det 2 av mina absoluta favoriter som är kvar än så länge.
Om ingen familj vill ha dom kan jag liksom säga "men oj attans då, jag antar att jag måste ha tre katter till,,,,vem har sagt att man inte kan ha sex katter liksom" 😏😜

Vi ses och hörs. 
Kramar från Karlesia´s 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vår älskade lilla krigare Rip Wheeler! Han föddes sist i kullen. Och när han kom ut så var han i princip död. Han var kritvit, totalt lealö...